Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "podmínky" nebo "VOP") platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího, kterým je Martina Nodari, fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku.

1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti kupujících (zákazníků) a prodávajícího, kterým je podnikající fyzická osoba. V otázkách neupravených těmito obchodními podmínkami se tento vztah řídí občanským zákoníkem a právními předpisy na ochranu spotřebitele. 

1.3 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího nabízených na webových stránkách italstinasmartinou.cz


2. Objednávka

2.1 Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena jsou uvedeny na stránkách jednotlivých služeb. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

2.2 Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky na jazykové služby. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2.3 Objednávku kupující odesílá e-mailem na e-mailovou adresu italstinasmartinou@seznam.cz. Objednávka jazykových služeb vždy obsahuje informace o zákazníkovi, objednávané službě a ceně. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

2.4 Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/zboží/službu, které si zákazník objednal, a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu.

2.5 Zakoupené lekce jsou nepřenosné a nevratné. Platnost zakoupených jednotlivých lekcí i dárkových poukazů je 6 měsíců od úhrady dané služby kupujícím.


3. Cena

3.1 Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na webových stránkách prodávajícího. V případě individuální dohody ceny mezi prodávajícím a kupujícím je cena uvedena v jejich e-mailové komunikaci. Prodávající není plátcem DPH.


4. Způsob úhrady

4.1 Jsou přijímány výhradně platby bankovním převodem v CZK na účet Martiny Nodari 317761959/0300. Hodiny se platí předem. Platit lekci zpětně není možné. První lekce je zkušební, nezávazná a zcela zdarma. Během zkušební hodiny se domluvíme na platbu balíčku 4/8 lekcí.

4.2 Je možná pouze jednorázová platba. Platba na splátky není možná. Platbu je nutné uskutečnit před zahájením první lekce. 

 4.3 Závazek zákazníka uhradit cenu za produkt / zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.


5. Dodací podmínky

5.1 Online výuka bude poskytnuta v termínu, na kterém se kupující a prodávající dohodnou. Nedohodnou-li se na termínu, mají kupující i prodávající právo od smlouvy odstoupit.

5.2 Lekce probíhají v čase a termínu sjednaném kupujícím a prodávajícím. Dodání výukových materiálů probíhá dle domluvy mezi prodávajícím a kupujícím.

5.3 Studijní materiály v rámci služby Mentoring pro samouky budou prodávajícím kupujícímu dodány v předem smluvený den. Oprava úkolů a poskytnutí zpětné vazby ze strany prodávajícího proběhne během dne následujícího po dni, kdy byly vypracované úkoly kupujícím obdrženy.


6. Rušení lekcí / Absence na lekcích

6.1 Kupující má právo individuální lekci italštiny zrušit, avšak je povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu minimálně 24 hodin před smluvenou lekcí, a to telefonicky či prostřednictvím zprávy. Pokud tak kupující neučiní, cena za odpadlou lekci je účtována v plné výši.

6.2 Pokud se kupující bez předchozího informování prodávajícího (telefonicky či prostřednictvím zprávy) nedostaví na výuku do 15 minut od smluveného začátku lekce, tato lekce je automaticky pokládána za odučenou, tj. je účtována v plné výši a propadá bez možnosti nahrazení.

6.3 Kupující má právo nahradit si řádně zrušenou lekci (tj. lekci zrušenou minimálně 24 hodin před jejím začátkem) v plné výši. Náhradní hodina proběhne ve sjednaném termínu v závislosti na časových možnostech prodávajícího.

6.4 V případě opakovaného rušení lekcí ze strany kupujícího, a to jak v případě řádného rušení, tak v případě pozdního rušení lekcí, si prodávající vyhrazuje právo ukončit vztah s kupujícím.

6.5 Prodávající si vyhrazuje právo individuální lekci italštiny zrušit. Lekce zrušené prodávajícím budou nahrazeny v plné výši v náhradním termínu sjednaném v závislosti na časových možnostech obou stran. V případě, kdy prodávající zruší domluvenou lekci později než-li 24 hodin předem, má kupující právo na jednu lekci zdarma navíc.

6.6 V případě služby Mentoring pro samouky nelze výuku během kurzu přerušit či přesunout. Náplň mentoringu může být pouze uzpůsobena aktuálnímu stavu kupujícího (nemoc, dovolená, časové vytížení), a to snížením rozsahu zadané práce. Mentoring pro samouky trvá 4 týdny, přičemž kupující každý týden obdrží studijní materiály k vypracování. Kupující je povinen odevzdat vypracované úkoly mentoringu v předem smluvený den. V případě, že kupující vypracované úkoly odevzdá pozdě, nemá prodávající povinnost je opravit. Kupující není povinen vypracovat zadání v plném rozsahu. V případě, že kupující nebude dlouhodobě aktivně spolupracovat, má prodávající právo spolupráci se studentem ukončit.


7. Závěrečná ustanovení

7.1 Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.
7.2 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 2. 1. 2023. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek italstinasmartinou.cz, popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla e-mailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách a je označena datem účinnosti. V případě změny obchodních podmínek jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.



              Vzájemná úmluva

Cílem naši spolupráce je, abyste dosáhli Vaších cílů. K tomu je zapotřebí, abyste na své italštině pracovali i mimo společné lekce.

Proto se hned na začátku domluvíme, že budete alespoň z 80% pilně a svědomitě plnit zadané domácí úkoly.